عاشقان استقلال

عاشقان استقلال

این وبلاگ مخصوص استقلالی هاست ((

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 13338
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



کلیک کنید

بازگشت داش فرهاد

 سلام به همه ی اس اسی ها ااچرا غمگین نشستی باید پاشی برقصی هههههبابا جشن بگیرید داش فرهاد گفته نیم فصل بر میگردم چه بازو بندم بدن چه ندن تازه سید مهدی گفته اگر فرهاد بیاد بازو بندو بهش میدم

فرهاد==اگر هواداران منو بخواهند بر خواهم گشت با امیر خان هم هیچ مشکلی ندارم بازم میام تا میتونم به پرسپولیس گل میزنم تا همه بدونن پرسپولیس سرور استقلاله من فعلا توی هیچ تیمی بازی نکردم و منتظرم که نیم فصل تموم شه و بیام پیش هوادارای استقلال --#%یه استقلالی اصلی همیشه باید روی تیمش غیرت داشته باشه نه بخاطر پول و مسائل مادی بیاد توی یه تیمی من بخاطر کار دخترم مجبور شدم ایرانو ترک کنم وگر نه میموندم الانم تا نیم فصل تموم شه اقای فتح الله زاده میاد تا قرار داد امضائ کنیم با تشکر از همه ==دیدید گفتم فرهاد بر میگرده اینم متن صحبتاش بود توی روزنامه حالا ببینیم لنگی ها میخوان چیکار کنن وای وای وای هههههیا حق



نظرات شما عزیزان:

پرسسسسپووووووليسسسسسسته
ساعت13:16---3 شهريور 1391
نكاه فرهاد مجيدي كسي نيست ما ازش بترسيم اكه فرهاد شما 2 كل هم بزنه مابرنده ايم جون ايمون زايد رو داريم.شانسي هم نبوده 3بار هتريك كرده باختتتتتتتتتتتيييييييييييين.
پاسخ:سلام عزیزم ایمون زایدتون امسال هیچی نیست اوکی؟چون ما همچین گوریگوریش میکنیم که صفا کنه خودش ببینه با کی طرفه امسال دوسه تا گل از جواد و جانواریو و غیره میخورید با تشکر از نظر شما دوست عزیزم یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهران7 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
سلام دوستان من مدیر این وبلاگ مهران هستم تلاش میکنم تا به همه بفهمونم استقلال سرور پرسپولیسه و شما هم منو کمک کنید تا این عقیدرو به همه بفهمونم با تشکر از همه پرسپولیسی ها دماغاتون سوخته هههه

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mehran-abi7.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com